نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر

  • کد خبر: ۲۲۷۴۸۱
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر
تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. شرایط دو تیم در جدول رده بندی کاملا متفاوت است و ۳ امتیاز این مسابقه برای هر تیم از نان شب هم واجب‌تر است. در حال حاضر استقلال با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس و با ۵۷ امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است و فولاد با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. آبی‌ها برای پس گرفتن صدر، باید پیروز از این مسابقه خارج شوند و فولادی‌ها برای فاصله گرفتن از قعر جدول راهی جز برد ندارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی به پایان رسید و حالا چشم امید پرسپولیسی‌ها به فولاد است تا حداقل با تکرار نتیجه بازی رفت، سرخ‌ها را در صدر جدول نگه دارند.

آمار ناامیدکننده تیم عبدالله ویسی در خط حمله که عنوان ضعیف‌ترین را در بین تیم‌های لیگ، به اهوازی‌ها نسبت داده، در مقابل ساختار دفاعی فوق العاده تیم نکونام باعث شده تا امید چندانی به باز شدن دروازه سید حسین حسینی نباشد.

ماشاریپوف و بلانکو این هفته‌ها روی دور گل زنی هستند و امید هواداران آبی پوش پایتخت به درخشش دوباره این دو ستاره خارجی تیم شان است.

این مسابقه البته یک جدال حیثیتی هم برای مربیان هر دو تیم خواهد بود. نکته قابل توجه در مورد ویسی و نکونام حضور هر دو مربی در فولاد خوزستان است. یک بار ویسی جانشین نکونام در فولاد خوزستان شد و از ابتدای فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اما نتایج نه چندان خوب فولاد در آن فصل باعث شد تا نکونام دوباره به فولاد بگردد و بعد از شش هفته جای ویسی را بگیرد. حالا هردو مربی می‌خواهند توانایی خودشان را به هم نشان دهند.

این دو تیم تا به حال ۵۴ مرتبه در تاریخ فوتبال ایران مقابل هم صف آرایی کرده اند که سهم استقلال ۲۸ برد و سهم فولاد ۱۲ پیروزی بوده است. همچنین ۱۴ جدال دو تیم هم بدون آنکه برنده‌ای داشته باشد تمام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
1
0
باباجامو بدید استقلال بره ٠ناحق که براشمامث اب خوردنه
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
1
1
باباجامو بدید استقلال بره ٠ناحق که براشمامث اب خوردنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->